Mogelijkheden

Check is dé studievereniging voor alle accountancystudenten van de Hanzehogeschool. De vereniging behartigt de belangen van de accountancystudenten. Dit doen we door verschillende educatieve maar ook sociale activiteiten te organiseren gedurende het jaar.  Studenten hebben zo vele mogelijkheden om met elkaar maar ook met de kantoren in contact te komen voor bijvoorbeeld een mooie stage of afstudeerplek.

Onze partners bestaan voornamelijk uit accountantskantoren. Deze kantoren spelen zich via Check in de kijker bij de studenten. Voor onze partners is dit op allerlei verschillende manieren mogelijk. Dit kan door aanwezig te zijn op één van onze evenementen, het plaatsen van advertenties in ons magazine of almanak, promotie via onze website, mail of Facebook of het plaatsen van vacatures voor een stagiair of starter. Check biedt u dit aan in de vorm van financiële pakketten, inclusief een samenstelling met korting, of een aparte tarievenlijst.

Wilt u meer weten over Studievereniging Check? Bekijk de rest van deze site eens of neem contact met ons op. Wilt u graag een afspraak maken? Stuur ons een mail, dan nemen wij telefonisch contact met u op.