Vacatures intern

Heb jij een hart voor de vereniging en herken jij jezelf in de volgende eigenschappen?

Je bezit natuurlijk leiderschap, je kunt goed samenwerken, je bent proactief en je hebt een helicopterview.

Dan zoeken wij jou! Studievereniging Check is op zoek naar haar nieuwe vicevoorzitter. De vicevoorzitter wordt dit jaar klaargestoomd om aankomend collegejaar de touwtjes in handen te nemen als voorzitter.

Naast je persoonlijke ontwikkeling en het netwerken biedt een bestuursjaar jou natuurlijk ook ontzettend veel gezelligheid! Ben jij geïnteresseerd? Stuur dan een mail naar bestuur@sv-check.nl of een bericht naar Nick (+31 6 36087329).

Mocht je nog vragen hebben over het voorzitterschap dan kan dit ook middels een mail naar bestuur@sv-check.nl of een bericht naar Nick (+31 6 36087329).